Ակնարկ

Արդի հասարակության հիմքն ու կրթական ոլորտի զարգացումը և գիտելիքահեն տնտեսության ստեղծումը միտված է կրթության որակի բարձրացմանը: <<Կրթական ծրագրերի կենտրոն>> ծրագրերի իրականացման գրասենյակի (ԾԻԳ) հիմնական նպատակը ՀՀ կրթության ոլորտում որակի, համապատասխանության, հասանելիության և արդյունավետության բարելավման ուղղված ծրագրերի իրականացումն է: Կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումները միտված են այնպիսի կրթական համակարգի ստեղծմանը, որը կլինի արդյունավետ և կբավարարի հասարակական և տնտեսական զարգացման ակնկալիքներն ու պահանջները: ԾԻԳ-ի գործունեությունը համահունչ լինելով ՀՀ կառավարության տնտեսական զարգացման ռազմավարությանը , ամրագրել է այնպիսի գերակա ուղղություններ, որոնք հնարավորություն կստեղծեն մատչելի և որակյալ կրթական ծառայությունների մատուցման համար, ընդգրկելով կրթական բոլոր մակարդակները` նախադպրոցականից մինչև բարձրագույն: Ներկայումս իրականացվում կամ նախատեսվում են կրթական ոլորտի գործառնության բարելավմանն ուղղված տարբեր աջակցության ծրագրեր` (նախադպրոցական կրթության համակարգի զարգացում , հանրակրթական դպրոցների ուսումնամեթոդական հենքի արդիականացում, ուսուցիչների վերապատրաստում, կրթակարգի, չափորոշիչների մշակման ապահովում, բարձրագույն կրթության ֆինանսական կառավարման համակարգի բարեփոխում` Նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի ձևավորում և այլն), որոնք միտված են միջազգային լավագույն չափանիշներին համապատասխան ծառայություններ մատուցող կրթական համակարգի ձևավորմանը , բնակչության բոլոր սոցիալական խմբերի համար ուսման հավասար պայմաների ստեղծմանը գիտական և հետազոտական աշխատանքների խրախուսմանը:Այսպիսով ԾԻԳ-ի գործունեությունը ներառում է ոչ միայն հանրակրթության ոլորտը, այլ նաև նախադպրոցական կրթության և բարձրագույն կրթության որոշակի բաղադրիչներ: Կրթության և գիտության ոլորտում բարեփոխումների արդյունավետության բարձրացումը կարևորագույն գործիք է պետական, հանրային և անհատական ապահովության և հասարակության կայուն զարգացման երաշխավորման համար:

 

Նորություններ

25.02.2025 Գենդերազգայուն եւ գենդեր-արձագանքող կրթության վերաբերյալ վերապատրաստումներ ‹‹Կրթության բարելավման ծրագրի լրացուցիչ ֆինանսավորում›› վարկային ծրագրի շրջանակներում   ՀՀ-ում գիտության , տեխնոլոգիայի , ճարտարագիտության եւ մաթեմատիկայի ( այսուհետ՝ ԳՏՃՄ , անգլ . ՝ STEM) ոլորտներում ա ղջիկ սովորողները շարունակում են զգալիորեն թերներկայացված լինել ՝ սկսած կրթական մակարդակներ ից մինչեւ աշխատաշուկա : Այս գենդերային անհավասարակշռությունը , այլ կերպ ասած՝ անհավասար ներկայացվածությունը , պայմանավորված է հասարակության կարծրատիպերով ,... 21.02.2025 Ընթանում են Կրթության կառավարման եւ տեղեկատվական համակարգի ամբողջական արդիականացման աշխատանքները «Կրթության բարելավման ծրագրի լրացուցիչ ֆինանսավորում» վարկային ծրագրով 1.3 ենթաբաղադրիչի շրջանակներում իրականացվում է տվյալների վիզուալիզացիայի գործիքների մշակում եւ փորձարկում, որոնք կավելացվեն Կրթության կառավարման եւ տեղեկատվական համակարգին (ԿԿՏՀ)՝ ավելացնելով գործող համակարգի հաշվետվություններ տրամադրելու, վերլուծություններ իրականացնելու հնարավորությունը:Վերոնշյալ աշխատանքների համատեքստում 2024 թվականի ապրիլի 15-ին ԿԾԿ ԾԻԳ-ի և ԿՏԱԿ-ի միջև կնքվել է պայմանագիր՝ ԿԿՏՀ-ի... 19.02.2025 ՀՀ մարզերի նախադպրոցական միկրոծրագրերում ընդգրկված կրթական հաստատություններում ամփոփվում են շինարարական աշխատանքները ‹‹Կրթության բարելավման ծրագրի լրացուցիչ ֆինանսավորում›› վարկային ծրագրի շրջանակում ‹‹Դպրոցին երեխաների պատրաստվածության մակարդակի բարձրացում և կրթության հավասար մեկնարկային հնարավորությունների ապահովում›› ենթաբաղադրիչի աշխատանքների համատեքստում փետրվար ամսվա ընթացքում ԿԾԿ ԾԻԳ-ի աշխատակիցները աշխատանքային այցեր են կատարել Արագածոտնի մարզի Ապարանի Հ Ոսկանյանի թիվ 2 և Ցամաքասարի հիմնական դպրոցներում, ինչպես նաև ՀՀ Արմավիրի մարզի...